CK MARKET

+420 777 037 702
info@ckmarket.cz
Vaše dovolená - naše starost
Vaše dovolená - naše starost
Vaše dovolená - naše starost
Vaše dovolená - naše starost

JAK VYHLEDAT A OBJEDNAT ZÁJEZD

 

Prodejní kancelář:

 

Pokud jste z našeho okolí přijďte přímo do naší prodejní kanceláře v ul. Poštoní 174 v Tanvaldě ( nad Českou poštou, vila naproti lékárně ). Zde Vám rádi poradíme s výběrem zájezdu dle Vašich představ. Vytvoříme pro Vás nejvýhodnější nabídku, zájezd zarezervujeme a vše další zařídíme za Vás.

 

Zavolejte, napište nám na email:

 

Neváhejte nám zavolat na naše čísla ( 606 645 205, 602 111 375, 777 032 723 ), nebo napište na náš email: info@ckmarket.cz . Sdělte nám Vaše předtavy, o vše další se postaráme za Vás. Rádi Vám poradíme s výběrem Vašeho zájezdu, samozřejmě vytvoříme a zašleme na Váš email cenové nabídky dle Vašich požadavků.

 

Vyberte si zájezd z pohodlí Vašeho domova ve vyhledávači zájezdů www.ckmarket.cz

 

Vyhledejte si zájezd v našem vyhledávači dle Vašich požadavků - postupujte dle popisu níže. Dále si vytvořte online objednávku z našeho vyhledávače ( dle postupu níže bod č.3 ), nebo nás kontaktujte přímo telefonicky, emailem . V případě dotazů, nebo problémů s vyhledáváním nás neváhejte kontaktovat telefonicky na tel. 606 645 205, 602 111 375, 777 032 723.

 

1. Vyhledání zájezdu:

 

Zájezd si vyberete podle vlastních kritérií. Ve většině případů  zadáte destinací, stravování, cenu a způsob dopravy.  Pokud chcete vyhledat dle více kritérií, jako např. typ zájezdu, název hotelu, ktegorie hotelu, last minute, first minute atd..... klikněte na na " Rozšířené vyhledávání " ( ve spodní části mezi cenovým rozmezím a tlačítkem hledat ). Zájezdy se automaticky řadí dle ceny, to  můžeme změnit na řazení dle termínu, hodnocení či počtu hvězdiček.

Je také možné zvolit vyhledávání podle preferovaného slova, to zvolíme, známe-li například název požadovaného hotelu.

 

2. Zobrazení detailu zájezdu:

 

Podrobné informace o zájezdu se Vám zobrazí kliknutím na jeho název, fotografii nebo termín  v seznamu zájezdů. V nabídce naleznete popis zájezdu, možnosti ubytování a stravování, další termíny, hodnocení přes Trip Advisor, umístění hotelu na mapě a vzdálkenosti od letiště, pláže a centra města.

 

3. Jak objednat zájezd:

 

Pokud máte vybraný konkrétní hotel a termín, v pravém horním rohu vedle obrázku naleznete zvýrazněné políčko „Rezervace“.

Po jeho rozkliknutí, si zobrazíte objednávku. Do té zadáte Vaše jméno a příjmení, telefon, email, počet dospělých a dětí. Máte-li další požadavky neváhejte použít políčko "poznámka".

Dále pokračujete kliknutím na políčko „Pokračovat v poptávce“, kde se zobrazí shrnutí Vašeho zájezdu a jeho cena.

Souhlasí-li vše co jste zadali, klikněte na políčko „Odeslat poptávku“.

 

4. Co následuje po odeslání objednávky:

 

Pracovník CA ověří, zda jsou na Váš termín volné letenky a na vybraný hotel provede rezervaci, poté Vás bude telefonicky kontaktovat, kdy Vám sdělí termín platnosti rezervacea probere požadované doplňkové služby jako jsou víza, pojištění, dopravu na letiště a další.

Pro dokončení objednávky je třeba sepsat a podepsat cestovní smlouvu. To se provede ve většině případů e-mailem, je však možné i osobní předání. Cestovní smlouvu sepisuje pracovník CA, zákazník pouze kontroluje uvedené údaje.

Platba zájezdu je bezhotovostní, na účet touroperátora, který nalaeznete na Cestovní smlouvě. Pracovník CA vše potřebné vysvětlí a bude-li třeba poradí. Budete-li chtít zaplatit hotově, je to možné na všech pobočkách CK.

Veškerou došlou korespondenci jako podepsané Cestovní smlouvy a doklady o platbě Vám obratem potvrzujeme.

Týden před nástupem k zájezdu Vám zašleme nebo předáme osobně  cestovní dokumenty, kde naleznete Letenky a Vouchery na ubytováníí, cestovní pojištění a potvrzení ostatních služeb jako je například Vízum.

 

5. Zájezdy na vyžádání:

 

Jistě chápete, že se může stát, že Vámi vybraný zájezd není možné potvrdit dostupným způsobem. Rezervovaná kapacita hotelu je již vyprodána nebo již nejsou volné letenky.

I v této situaci se nám, v mnoha případech,  podaří zájezd realizovat takzvaně na vyžádání nebo zpětné potvrzení. K tomuto dochází, když si ověříme, že hotel má ještě další volné kapacity a je možno je doobjednat, a že letenky jsou možné rezervovat. Rezervace, sepsaní Cestovní smlouvy a platba zde probíhá běžným způsobem a klienta informujeme do 48 hodin, že objednávka je potvrzena.

V případě, že nedojde k potvrzení , nabídneme klientům změnu termínu, změnu hotelu nebo okamžité vrácení zaplacené ceny zájezdu.

 

Vytvářím objednávku...